jemandem den Kopf waschen

El Vikivortaro
Salti al navigilo Salti al serĉilo

germana[redakti]

Open book 01.svg Esprimo[redakti]

Nuvola apps edu languages.pngPrononco

Flag of Esperanto.svgSignifoj
[redakti]

[1] sapumi la okulojn (severe riproĉi al iu), ordigi al iu la kapon (malmilde riproĉegi)
Nuvola kdict glass.svgDeveno
[1] Nuntempe lavado de onia kapo estas agrablaĵo, sed en la mezepokaj banejoj tio devis esti torturo. Der Kopf wurde zuerst vom Bader eingeseift und mit Kleie bestreut, die in die Kopfhaut gerieben wurde. Dabei verfuhr der Bader nicht immer ganz sanft, so dass die Kopfwäsche als Strafe empfunden wurde. Überliefert ist die Redensart allerdings erst aus dem 17. Jahrhundert (Abraham a Sancta Clara)
Bildo sinonimo en vikivortaro.svgSamsencaĵoj
[1] jemandem die Meinung sagen, jemanden scharf zurechtweisen; ein klärendes Gespräch führen; jemanden über seine Fehler aufklären; jemandem gehörig die Meinung sagen
Wikiquote-logo.svgEkzemploj
[1] Wir haben in der ersten Halbzeit unheimlich schlecht gespielt. Das war das erste Mal seit langer Zeit, dass ich meinem Team in der Halbzeit den Kopf waschen musste.
Ni nekredeble ludis dum la unua...

Globe of letters.svgTradukoj
[redakti]

Book Hexagonal Icon.svgReferencoj kaj literaturo
Redensarten-Index, „den Kopf waschen&bool=relevanz&suchspalte%5B%5D=rart_ou“.
Icon river source.svgFontoj kaj citaĵoj